Saturday, March 21, 2009

ouhh. mereka!

ouhh. rakan! saya tau itu.

bertuah ssunguh nyew dgn hadapan itu saya dapat tampung sgla nyew;
dari sudut 360darjah saya mampu harungi sgla2 yg berkaitan dgn realiti hidup dgn bantuan SAHABAT.
dan,
baru saya tau tangisan dari mereka bgitu bermakna skli. knp?
kerana mereka ta sanggup melepaskn saya dr genggaman mereka.
baru saya tau DIA telah menggatikan sesuatu kehilangan dgn suatu talian kasih antara kami.
iaitu rakan2.
act,dgn apa yg aq buat past 3weeks i guess,itu memberikan impak yg sgt besar dan satu kesedaran. sebutir pasir yg halus di tepi pantai mampu mentafsirkan apa dia erti sahabat dr mereka. even kowg mara dgn apa yg blaku, heyy i realise smthg babe.
dan,dan, saya takan melupakan setiap satu dari anda dalam hidup saya.


saya mengakui nyew; anda?

dh2,hingus dh meleleh kna stop. (demam)
hu.hu.

2 comments:

  1. ahahahahaha naseb baik dapat kamehameha niena..
    belum lagi kamehameha farah!
    ahahah..
    btw, from shayna, yana n teha, kami juga takkan lupakan anda weyh..:)))
    wly la tengku q ! ahahahahahah:DDD

    ReplyDelete